HTML

Budapest Sucks

Friss topikok

Linkblog

2008.03.14. 11:56 Józan paraszt (törölt)

Kuglófot sütöttem a fiamnak

 

 

"Kuglófot sütöttem a fiamnak" - Kondorosi megrendült


 http://www.hirszerzo.hu/cikk.kuglofot_sutottem_a_fiamnak_-_kondorosi_megrendult.59987.html

 

A kormánybiztos a köztévé reggeli műsorában újságírói kérdésre elmondta, hogy amikor az autója tilosban parkolt, akkor éppen kuglófot sütött a fiának, de ez nem mentesíti a történtek alól.

Kondorosi megrendült ettől az esettől, de a lemondásra nem gondolt. Arra a riporteri kérdésre, hogy miért van az, hogy egyre többször követnek el vezető politikusok hasonló szabálysértéseket, az Új rend vezetője azt válaszolta, hogy a politikusok nehezen bírják a rájuk nehezedő nyomást, és ez okozhatja a kihágásokat."



Hm…


Nem tudom, ehhez mit lehet hozzáfűzni, szerintem ez az ember nem normális. Lehet még ennél mélyebbre süllyedni? Vagy esetleg derék kormányunk már reklámszakembert is alkalmaz arra, hogy a nap, mint nap elkövetett bakijaikat a Maunika saun szocializálódott polgárok számára is lenyelhetővé tegyék? Tipikus hívószavak ezek, gyerek, nyomás, jaj istenem, már csak egy Saridon hiányzik.

 
További javaslataim ebben a témában:

  •  Én csak kimentem kakálni, amikor Hagyó éppen tönkretette a budapesti tömegközlekedést
  • A haldokló kutyámhoz siettem haza
  • Akkora nyomás van rajtam, hogy véletlenül a saját pénzem közé kevertem a köz vagyonát, ugye ez érthető?
  • Anyukámnak szedtem virágot, így gondolom elfogadható, hogy nem tudtam szavazni
  • Csak egy kakaót főztem Eva Braunnak, amikor elmentek rossz irányba a dolgok

Szólj hozzá!

Címkék: retardált politkus


A bejegyzés trackback címe:

https://budapestsucks.blog.hu/api/trackback/id/tr25380536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása